6.11.2009 г.

Рекламата в България или нищо прекалено НЕ ни е чуждо - част втора

Ето още един пример, че нито прекалено абстрактните послания, нито примитивните, граничещи с просташки цинизъм реклами са приятни и печелят аудиторията. Въпреки, че двете реклами не рекламират еднакви продукти, все пак са красноречив пример.


Една на пръв поглед не лоша реклама. С много защо. Защо не чуваме разговора след като фокуса е върху Бербатов. Защо и от кога сервитьора (особенно в изискан ресторант) подканя клиента да си плати сметката. Защо единствената жена в рекламата е японка. И защо Бербатов говори на японски какво общо има това с рекламата? И най-важното - къде е посланието на първа инвестиционна банка тук.


Тази реклама дори не намирам думи да я коментирам.

1 коментар:

Unknown каза...

Аз нямам думи и за двете реклами :)
Направо са накъртващо ТЪПИ.