19.10.2009 г.

Каменица 50:50

Една от малкото родни реклами, която ме е карала да се усмихна в последните години е “Каменица – да спасим мъжа” ( http://vbox7.com/play:0c178da2). Харесвам призива, но някак си мисля, че трябва да има и женски еквивалент на това нещо (все пак аз съм от жените, които пият по три бири и ходят само веднъж до тоалетната). Много се чудех как би звучал един такъв женски призив и спомняйки си всички женски недоволства , свързани с темата на прима ми идва.
Да кажем не.
Не аз няма да подреждам въдиците,
да правя салата,
да пера мръсни чорапи
да събирам празни бирени бутилки
и да се правя че ганьовския хумор ми харесва.
Няма повече да си бръсна краката
да симулирам оргазъм
и да гледам шампионска лига.
Отказвам да съм приятел със свекървата
да те хваля пред МОМЧЕТАТА
и да крия че Сексът и градът ти харесва
НЯМА
Каменица – всяка бира с право на уста.
Така е някак си по честно.

П.П За да не се разправям после с разни “засегнати” хора искам да уточня, че не пиша горните редове от феминистки чувства ами само заради съпричастността към пиенето на бира. Все пак и най-върлите противници на еманципацията ще се съгласят с правото и на жените да пият бира пък било то и не точно “Спасителката на мъжете”

3 коментара:

Unknown каза...

хахаххаххахах :D
айде на по бира тогава

Unknown каза...

Хахаха, чудесно написано :))) Подписвам се с две ръце под това изказване, като жена, която може да изпие повече бира от сигурно 80% от мъжете ;)))) И не се майтапя! :)

Krs

Unknown каза...

Точно така, мацка! Дайте две бири и музиката да свири! :)