27.10.2009 г.

Мисли изпълнени с киселини и газове

Под силното въздействие на обучението по Интернет маркетинг, на което бях миналата седмица, напоследък мисля за различните платформи, които ползваме в интернет пространството и за application-ите, които ползваме там и колко ни улесняват и забавляват. Замислих се, че и живота ми е една недоразбрана и не дотам социална платформа, в която някой някак ми е набутал различни приложения, чиито функционалности все още не съм разбрала. Например как точно съм се сдобила с аplication за сънища и как да го накарам да сънувам конкретни неща? Не намерих help-а никъде две нощи подред търся. Или пък аplication за спомени...Така и не разбрах, как под дяволите функционират проклетите му настройки. А да и от къде да си инсталирам този aplication за сбъднати мечти. Курса много ми обърка НЕсоциалната мрежа - живот.

1 коментар:

X каза...

Ох, като видях заглавието помислих, че става дума за нещо за ядене:) Както и да е. Относно aplication-a за сънища, аз използвам системата за концентрирано мислене преди заспиване върху конкретни неща- знам че звучи изморително, но понякога работи. Вчера например се събудих с нежния спомен за съновидение, в което се начупих да ям вкусотии (баници, торти, шоколади и т.н.):)Ето, че пак засегнах темата от началото на коментара;)