15.10.2009 г.

Мотивационно писмо

Защо мотивационно писмо
Мотивационното писмо за копирайтъра е един от най-важните документи из тези, които оказват влияние в кандидатстването за работа. И тъй като аз наистина искам тази работа -за това представям на вашето внимание моето почти мотивационно писмо.
Въпросник
(моля попълнете празните полета със свободен текст)
1.Какво въплъщава според мен позицията Копирайтър?
(моля попълнете празните полета със свободен текст)
Позицията копирайтър за мен е канал за израз на емоции и впечатления, раждащи сценарии на нови и запомнящи се послания, рециклиране на стари добри идеи и творчески израз на подходящи за проекта сънища.
2.Смятам, че съм подходящата за позицията защото...
Все още не съм оставила най-добрите свои и идеи в „дългогодишния си опит“. Имам вкус към уникалните сюжети, раждащи се в градски транспорт и чувство за хумор, което забавлява по-голяма част от познатите ми. И тетрадка, в която прилежно записвам добрите идеи, които минават през мен. Наричам я кондензатор от рециклирана хартия.
3.Как смятате,че протича един работен ден на копирайтър?
Ставане от сън, душ и проверка за коректното изписване на пунктуационните знаци от снощния сън. Работа в и с екип, спор с дизайнери, маркетолози и всички взимащи участие в проекта.
На практика обаче нямаш работен ден, защото не може да спреш да мислиш.
4.Защо искате да се посветите на тази професия?
Защото прекрасно разбирам, че много често е изпълнена с неблагодарен труд и много усилия, но те си заслужават, когато поне веднъж месечно с удоволствие сложиш подписа си под проект, който е успял да удовлетвори едновременно взискателните клиенти и отегчените потребители. И откровенно казано съм мазохист, който обича неодобрените проекти и всички нерви, съпроводени с тях.

3 коментара:

Unknown каза...

Наета сте млада госпожице.

X каза...

Само не разбрах защо "почти" мотивационно?:) Определено е по-мотивационно от всички мотивационни писма, които съм виждала или писала- скучни, смотани, заврени в ня'къв наакан шаблон. Така, че тази така описна твоя мотивация би трябвало да докосне сърцето на всяко наистина разбиращо шефче на рекламна агенция:))) Успех!

duskata каза...

Защото в обявата за не се изискваше мотивационно писмо :), но аз реших да напиша. Иначе много благодаря за пожеланията, но се оказа че излизането от рамките не ми донесе желания тогава успех. Чесно казано не съжалявам.